Youtubers!

Hey!

Het is alweer een tijdje terug dat ik wat had gepost en ik vond het wel weer tijd worden. Dit keer ga ik het hebben over youtubers die, uiteraard, gay zijn. 

Hier in Nederland hebben we inprincipe maar 2 youtubers die een kanaal hebben, en zij delen het ook nog eens! IkVrouwVanJou zijn twee lesbische vrouwen die samen een youtube kanaal hebben waar ze het hebben over hun leven, struggles, hun coming out etc. Ik volg ze natuurlijk. Ze zijn toch een voorbeeld en als je ziet hoe normaal ze zijn en gewoon hun leven lijden zonder alle poespas :D

Verder kijk ik natuurlijk ook naar Youtubers uit andere landen. Deze youtubers zijn 'tomboy'. Zij zijn mijn voorbeeld aangezien ik ook veel meer tomboy ben zoals DomoWilson, AmbersCloset (damnnn she hot..) en AmandaChronicles.

De leukste girly Youtubers vind ik BriahAndChrissy, NowThisIsLiving, IkVrouwVanJou en Glamazontay.

Natuurlijk zijn er nog veeeeeel meer gay youtubers. Dit zijn de enige die ik ken en volg. Zelf zou ik ook graag een youtube kanaal willen hebben en natuurlijk over het gay zijn. Dat vind ik zelf nog net iets te ver gaan en daarom ben ik deze blog begonnen. Ooit hoop ik mezelf te onthullen en video's te maken alleen vind ik het nog een beetje te vroeg :)

 

Ga vooral deze kanalen checken! Mocht je nog veel meer leuke kanalen hebben van gay meiden, stuur het in het gastenboek!

 

xxxx :)