Mijn bucketlist

Zoals bijna elk meisje heb ik ook een bucketlist. Veel bucketlists hebben mij geinspireerd en nu hoop ik jou ook te kunnen inspireren met de mijne.

Het nooderlicht zien
Op foto's is de prachtige verschijning al magisch, maar in het echt lijkt het mij echt betoverend. Het is echt een droom van mij om dit mee te maken. Hoe verdig, vrij en ontspannen zou je je voelen als je daarnaar kijkt!

In het einde van een regenboog staan
Zegt het woord gay je genoeg?

Een zombierun doen
Dat lijkt me zo spannend! De zombies die achter je aan rennen, de adrenaline en spanning die door je lijf giert. Wie wilt dit nou niet!

Midden op een druk bezocht plein staan met een megafoon om te roepen dat het niet erg is om gay te zijn
Veel mensen, ook ik toen, hebben dat gewoon nodig. Op elke plek zijn er wel mensen die het zijn en op elke plek zijn er mensen die het niet durven of willen accepteren.

Met mijn pony naar Duitsland op vakantie gaan
Omdat dat beide veel voor me betekenen.

Een paar dagen als jongen door het leven gaan
Ik ben zo geïnteresseerd daar naar en ik vind het echt knap dat transgenders dit ook echt meemaken. Ik wil zelf weten hoe het voelt om die fase door te gaan.

In een gekke verzinseltaal iets gaan bestellen in een winkel of restaurant
Dat moet je gewoon gedaan hebben.

Longboarden van een hele hoge berg
Lijkt me heerlijk, die vrijheid en snelheid!

Ghost haunting of 's nachts naar een verlaten gebouw, liefst school of ziekenhuis
Ik weet hoe het is om geesten in huis te hebben. Maar als ik dit ga doen zou ik ze nooit storen.

Vuurvliegjes bewonderen
Zo iets wil je toch meemaken?

In de nacht door een bos achtervolgd worden door wolven in een jurkje
Het liefst een besneeuwd bos, of doorregend bos.

Op tv komen
Onderweg!

In een random stad als Amsterdam verdwaald raken zonder zorgen
Ik vind het heerlijk om vooral 's nachts als het donker is in de zomer door Amsterdam te lopen in een shortje met een sweater aan. Dat gevoel haha

Mezelf onthullen op mijn blog
Dat wil ik gewoon graag alleen durf ik het nu nog niet. Net als uit de kast komen :P