Meest gemaakte opmerkingen

Hey, ben ik weer!

Ik dacht misschien is het leuk om het te hebben over de meest gemaakte opmerkingen en mijn mening erover. Ik zag namelijk een filmpje op youtube van GSA die erover ging en ik dacht dat is best interessant om erover te praten. Zelf heb ik nooit echt vervelende opmerkingen gehad. Mijn klasgenoten weten dat ik gay ben en zij maken er grapjes over waar ik om kan lachen. Als iemand bijvoorbeeld een foto laat zien van een sexy meisje in een bikini, zeggen ze 'Laat aan haar zien! Dat zal ze wel lekker vinden.' Ik kan daar heel erg om lachen omdat ik weet dat ik, als lesbienne, niet zo naar meiden kijk. Helaas zijn er ook vervelende opmerkingen. Het is al vaak moeilijk om uit de kast te komen. Maar dat is het al helemaal als mensen deze opmerkingen maken:

Gay? Raak me niet aan!
Als je gay bent ben je niet vies, of heb je geen besmettelijke ziekte. Je bent gewoon een mens alleen val je op je eigen geslacht. Dat betekend niet dat we je gelijk willen aanraken.

Je bent toch niet verliefd op me?
In tegendeel zelfs! Heel veel hetero jongens en meiden zijn erg bezig met seksuele dingen zoals het zoenen, een vriendje of vriendinnetje hebben, er sexy uit zien, een date hebben of zoveel mogelijk exen in 1 jaar krijgen. Wij gay people wachten gewoon op de ware. We hoeven niet persee seks te hebben  om cool te zijn. Voor ons is het nog moeilijker om iemand te vinden dus waarom zouden we zoveel moeite doen?

Alle gothics zijn lesbie.
Is elk meisje die wel de mode volgt dan hetero?

Je beland in de hel!
Respect voor iedereen die daar in gelooft maar als je een beetje nuchter na denkt gebeurt dat niet. Nee, we zullen nooit in de hel branden.  Ja ik vind het vervelend dat dat gezegd word. Maar ik respecteer degene die dat zeggen. Niet om te laten zien hoe aardig ik kan zijn, maar ik respecteer ze omdat ze nog steeds in fabeltjes geloven, mijn mening :)

Haha je kunt niemand krijgen!!
Waarom niet? Er zijn er genoeg die we kunnen krijgen, alleen zijn ze wat lastiger te vinden. En als je bi bent heb je het geluk dat je twee keer zoveel keus hebt!

Zij is ook lesbie, ga eens zoenen. Dat is geil
Nee, zo werkt het even niet. Als je het zo geil vind, kijk dan maar op internet. Maar wij zijn hier niet gekomen om jou geil te maken.

*zegt niks meer en loopt weg*
Sorry maar hebben we iets fout gedaan? Ik heb je toch niet aangeraakt? of gezoend, of ik heb je ook niet gevraagd voor verkering of geen afspraak gemaakt. Ik ben gewoon goudeerlijk. Zou jij ook eens kunnen zijn :)

(hetero jongen) Keertje trio met mijn vriendin?
.... no comment

Waarom kies je daarvoor.
Je kiest niet, het is gewoon zo. Het is niet zo dat ik denk van morgen ben ik lesbie en overmorgen ben ik hetero. Het is maar hoe je lichaam reageert op je pubertijd.

Verander.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hetero zijn is inderdaad makkelijker voor in je liefdes leven maar inprincipe ben ik er best wel trots op dat ik gay ben. Is weer eens wat anders. Natuurlijk kán het veranderen, maar dat is vooral tijdens de pubertijd. Dan is je lichaam aan het zoeken. Maar als je het zeker weet ben je niet om te praten.

Het is maar een fase...
Als dat zo is, waarom ben ik er dan zo zeker van om het jou te vertellen?

homoseksualiteit is de oorzaak van aids. Dus!
Natuurlijk niet. Aids is een geslachts ziekte die iedereen kunt krijgen. Als jullie normaal waren en wij waren de oorzaak van aids, waarom kunnen hetero mensen het dan ook krijgen? Door met een gay iemand te gaan?

homoseksualiteit is een ziekte/ syndroom.
Wat is homofobie dan? Want ik voel me prima om naast jou te staan maar het feit dat jij er iets tegen hebt zegt toch meer over homofobie dan het gay zijn zelf. Of niet?

Dat is duidelijk te zien.
Bedankt!

En als laast een mooie quote van Morgan Freeman:

Ik haat het woord homofobie
het is geen fobie
Je bent niet bang
Je bent een idioot

xxx