Het mannetje of het vrouwtje?

Wat ben jij? Ben jij het mannetje of het vrouwtje in de relatie?

Ik ben zeker het mannetje in de relatie. Niet alleen om de kleding die ik draag, maar ook mijn gedrag is mannelijker. Ik vind het bijvoorbeeld heerlijk om met mijn been over mijn andere been te zitten zoals een man dat doet. En ik heb bijvoorbeeld twee piercings. Een twee piercings en stretchers, nog heel klein. Ik vind blousjes of overhemden voor mannen heerlijk zitten. En rokjes? Nee hoor! Doe mij maar een broek. Dan hoef ik mijn benen niet bij elkaar te houden als ik zit en kan ik lekker alle beenruimte innemen :D

Natuurlijk hoef je er echt niet zo uit te zien als je lesbienne bent. Er zijn ontzettend veel meiden die er van profiteren dat ze meisjes zijn. Zij dragen gewoon rokjes, en jurkjes of doen mee met de mode. 

Dus wat ben jij?

xx